Hovedside Om Babyrest Hvem er vi? KÝbsinfo KÝb nu






Reklamation

Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Dette betinger selvf√łlgelig at reklamationen er berettiget.

Vi √łnsker kun 100% tilfredse kunder, og vi har endnu ikke oplevet, at en reklamation har givet grund til afvisning af kundens krav overfor os.

Der gives efter k√łbeloven en reklamationsret i 24 m√•neder p√• alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opst√•et 24 m√•neder efter k√łbet. Det er dog en foruds√¶tning at disse mangler ikke er opst√•et som f√łlge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adf√¶rd, der har medf√łrt manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 m√•neder anses reklamationen altid for v√¶rende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du m√•tte have i forbindelse med returnering af varen, n√•r reklamationen er berettiget.

Hvis du ‚Äď mod forventning ‚Äď √łnsker at reklamere over et produkt skal du f√łrst kontakte os via mail og oplyse manglen samt dit telefon nr. s√• kontakter vi dig for at aftale hvorledes vi kan h√•ndtere den aktuelle reklamation.

E-mail adresse: babyrest@babyrest.dk

N√•r du returnerer varen, bedes du angive f√łlgende bem√¶rkninger p√• pakken: Navn og adresse samt meget gerne ordrenummer og eller fakturanummer. Hvis det er muligt vil en fakturakopi v√¶re at foretr√¶kke.